Dažnai užduodami klausimai

1. Ar siūlote paslaugas įmonėms?
Taip, UAB „DOMINIS“ teikia įvairias paslaugas įmonėms, įskaitant gaisrinės signalizacijos patikrą, evakuacijos planų braižymą, civilinės saugos ir darbuotojų saugos paslaugas, taip pat dokumentacijos rengimą.

2. Ar galima gauti individualias konsultacijas saugos klausimais?
Taip, mes siūlome nemokamas konsultacijas saugos klausimais. Norėdami gauti konsultaciją, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais mūsų svetainėje.

3. Ką daryti, jeigu reikia skubios pagalbos ar konsultacijos?
UAB „DOMINIS“ teikia greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą. Jeigu reikia skubios pagalbos ar konsultacijos, susisiekite su mumis telefonu ar el. paštu, nurodytais mūsų svetainėje.

4. Kaip sužinoti apie naujausius produktus ir paslaugas?
Naujausią informaciją apie produktus ir paslaugas galima rasti mūsų svetainėje. Taip pat, galite sekti mus socialinėse medijose.

5. Ar galima atsiskaityti internetu už produktus ar paslaugas?
Taip, už produktus ir paslaugas galima atsiskaityti bankiniu pavedimu internetu. Mūsų svetainėje pateikiamos išsamios instrukcijos, kaip tai padaryti.

6. Kaip aš galiu užsisakyti produktus iš jūsų svetainės?
Taip, produktus galite užsakyti mūsų elektroninėje parduotuvėje, o taip pat telefonu, bei elektroniniu paštu.

7. Kokie yra pristatymo terminai ir sąlygos?
Prekes pristatysime visoje Lietuvoje. Daugiu informacijos apie pristatymo sąlygas rasite čia.

8. Kaip galiu grąžinti prekę?
Grąžinimo taisykles, terminus ir procedūras rasite čia.

9. Kaip vyksta gesintuvų patikra ir pildymas?
Gesintuvų patikra atliekama vadovaujantis bendrosiomis gaisrinės saugos taisyklėmis, patvirtintomis Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus.

10. Ar galite parengti evakuacijos planą mano įmonei?
Taip, mes galime parengti evakuacijos planus. Ši paslauga apima individualų planavimą atsižvelgiant į konkrečias kliento įmonės patalpas ir poreikius.

11. Kokius mokymus siūlote ir kaip galiu juose dalyvauti?
Siūlome įvairius mokymus, įskaitant priešgaisrinę saugą ir darbuotojų saugą. Registracija mokymams vyksta per mūsų svetainę arba galite susisiekti su mumis dėl detalesnės informacijos.

12. Kokios garantijos taikomos jūsų produktams?
Mūsų produktai turi garantijas, kurios priklauso nuo konkretaus produkto tipo. Detalesnė informacija pateikiama pirkimo metu arba gali būti suteikta susisiekus su mumis.

13. Kaip galiu susisiekti su klientų aptarnavimu?
Klientų aptarnavimo specialistai pasiekiami telefonu, el. paštu arba per mūsų svetainės kontaktų formą.

14. Ar turite specialių pasiūlymų ar nuolaidų?
Mes reguliariai siūlome akcijas ir specialius pasiūlymus mūsų produktams. Detalesnę informaciją rasite mūsų svetainėje.